Οι πρώτες αναφορές πάντως κάνουν λόγο για ένα μεσαίας κατηγορίας τηλέφωνο και όχι για ναυαρχίδα.

Η Poco κυκλοφόρησε πολλά smartphones από τότε που έκανε ντεμπούτο το Pocophone F1 το 2018, αλλά τελικά, η εταιρία που δημιουργήθηκε από την Xiaomi, δεν έδωσε μια άμεση συνέχεια, αφού και το F2 Pro των σχεδόν $500 θεωρείται ένα ακριβό τηλέφωνο για να γίνει ο άξιος διάδοχος. Ωστόσο, η Poco ίσως ετοιμάζει ένα νέο τηλέφωνο βασισμένο στην επιτυχία του F1. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα GSMArena, η εταιρία σε ένα βίντεο που ευχαριστεί τους fans ανά τον κόσμο για τις επιτυχίες της εντός του 2020, δείχνει για λίγα δευτερόλεπτα το όνομα «F2». Εκτός από το όνομα δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο βίντεο των 45 δευτερολέπτων, παρ’ όλα αυτά, ίσως είναι το μοναδικό που χρειάζεται να ξέρουν οι fans της Poco για να συνεχίσουν να ελπίζουν σε έναν άξιο διάδοχο του F1.

Αν και πολλοί ελπίζουν η Poco να επαναλάβει την αρχική της στρατηγική να κυκλοφορήσει ένα smartphone σχεδόν κορυφαίων προδιαγραφών σε πολύ προσιτή τιμή, αυτό ίσως να μην γίνει. Φήμες ενός Xiaomi γκρουπ μέσα από τοTelegram αναφέρουν πως το F2, το οποίο παρεμπιπτόντως έχει την κωδική ονομασία Courbet, θα εξοπλίζεται με επεξεργαστή Snapdragon 732G, όπως δηλαδή και το Poco X3. Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται σύστημα τετραπλής κάμερας, μπαταρία 4250mAh με λειτουργία αντίστροφης φόρτισης και ενδεχομένως οθόνη με ρυθμό ανανέωσης 120Hz. Αν και τα παραπάνω χαρακτηριστικά θα δώσουν ένα πλεονέκτημα στο φημολογούμενο F2 απέναντι σε άλλα budget και mid-range κινητά, δεν θα κάνουν τους κατόχους του Galaxy S21 να μετανιώσουν για την επιλογή τους.

Για την ώρα δεν είναι βέβαιο πότε θα κυκλοφορήσει το Poco F2 και φυσικά δεν υπάρχει καμία ένδειξη τιμής. Ωστόσο, θα μπορούσε να είναι ένα από τα πιο σημαντικά smartphones της χρονιάς. Η Poco ως ανεξάρτητο brand εξακολουθεί να μην έχει το μέγεθος άλλων μεγαλύτερων εταιριών (συγκέντρωσε το 2% του μεριδίου αγοράς της Ινδίας το τρίτο τρίμηνο), παρ’ όλα αυτά έχει τόσο τη φήμη της Xiaomi αλλά και ένα ραγδαία αυξανόμενο κοινό που θα τη βοηθήσουν να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο. Το F2 ίσως να μπορούσε να βοηθήσει την Poco να γίνει ένα mainstream brand στην αγορά των smartphones, τουλάχιστον στην Ινδία και σε άλλες χώρες όπου η Xiaomi έχει ήδη τη δική της βάση καταναλωτών.

By Anases